середа, 14 грудня 2016 р.

Методичний день - "На шляху до професіоналізму".
«Перший раз у перший клас...» Сьогодні використовую цей вислів не за його традиційним призначенням, а трохи інтерпретую. У ролі першокласника виступатиме молодий учитель, який щойно починає робити свої перші кроки у школі, проводити перші  відкриті уроки.
Учительська доля… Вона не обирає непевних. Це доля особлива, бо вона довірила мені найцінніше у житті – дитячі душі, які треба навчати любові, справедливості, честі.
Поклик своєї вчительської долі я відчула ще в ранній юності. Мене навчали мудрі, хороші вчителі. Саме вони в моїм дитячім серці запалили вогник, який перейшов у полум’я крилатої мрії – стати вчителем, стати такою, як вони, мої рідні наставники.

Я повернулась викладати до своєї рідної школи. Здавалось би, легко пристосуватись, бо школа тобі знайома, але насправді було дуже страшно. Ти відчуваєш велику відповідальність перед учителями, яких досі знала не як колег, а як своїх педагогів. Важко було доповнити формулювання «твій учитель» іншим - «твій колега». Поступово звикла, але мої вчителі так і залишаються моїми вихователями. Я досі вчусь у них, вони допомагають порадами, хорошим настроєм, вірою в мої сили.
Для мене методичний день – це безцінний досвід у самовдосконаленні, формуванні педагогічної майстерності молодого вчителя. Цей захід подарував можливість перейняти досвід у своїх наставників, методистів. Їх мудрі поради та настанови сприятимуть подальшому самовдосконаленню.
Методичний день залишив цілу палітру вражень від приємного спілкування з наставниками, зустрічі з методистами, які наголошували на кроках до педагогічної майстерності.
Молодий учитель - це нова кров, нові ідеї, які впливають у той чи інший спосіб на школу. Не треба боятись «дарувати» себе школі та учням, робити щось неочікуване, цікаве, оригінальне, щось властиве тільки вам.
Люблю свою школу – цей світ дитинства і надій, де не гасне ні на мить натхненний пошук розуму і добра.
Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутись до світла знань. Бо вірю, що вони виростуть мудрими, творчими, здатними примножувати добро!




Немає коментарів:

Дописати коментар